Каталог товарів
Назад до категорій запитань

Обмін і повернення

Не знайшли відповідь на свое запитання?
Напишіть нам і ми вас проконсультуємо

           Якщо відкривши посилку виявили, що замовлені товари Вам не підходять, Ви можете повернути або обміняти їх.

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Повернення приймаються тільки при наявності фабричної упаковки і відсутності слідів експлуатації. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і іншого. Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткову упаковку. У разі повернення товару, запропонованого в складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту, якщо інше не обговорено із менеджером.

Обміну або поверненню підлягають товари за умови, що:

• товар не був у використанні, перебуває в первісному вигляді, збережені всі наклейки і бирки, відсутні сліди експлуатації.

• з моменту придбання товару пройшло менше 14 днів.

• збережена і не пошкоджена заводська упаковка.

• збережена повна комплектація товару.

• при перевірці товару не виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування.

• при перевірці товару не виявлено пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дію екстремальних температур.

• присутній документ, що підтверджує факт купівлі товару або гарантійний талон.

У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазину. Якщо причиною повернення є помилка працівників магазину, клієнтові повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотню пересилку товару. 

Для того щоб оформити повернення або обмін товару, Вам необхідно:

1) Написати на електронну пошту support@temo.ua або зателефонувати за телефоном +380677263311, який вказаний у розділі "Контакти". У темі листа вказати “Обмін” або “Повернення”, вказати номер свого замовлення, номер картки у форматі IBAN, ІПН номер, прізвище ім'я по-батькові для повернення коштів та причину повернення товару.

2) Надіслати нам товар “Новою поштою”  за власний рахунок за адресою:

с.Ходосівка, Нова пошта, Відділення №1: вул. Березова, 2 на ім'я Гарко Євген Ігорович +380677263311

Не знайшли відповідь на свое запитання?
Напишіть нам і ми вас проконсультуємо