Мотошолом - обов'язковий елемент екіпіровки для райдера. Це стосується не тільки відповідності Правилам дорожнього руху, але й безпеки водія. Навіть коли їздиш на малокубатурних скутерах або мопедах, існує ризик небезпеки, оскільки ніхто не застрахований від несподіваних ситуацій. Тому кожен любитель двоколісних транспортних засобів та квадроциклів повинен піклуватися про свою безпеку та докладати зусиль, щоб правильно підібрати мотошолом.
На сьогоднішній день, на ринку представлено кілька типів мотошоломів, які відрізняються конструкцією та рівнем захисту. Тому при виборі екіпіровки важливо враховувати для яких цілей ви хочете придбати мотошолом.
Для малокубатурного скутера або мопеда (до 125 куб.см): Найпростішим і доступним рішенням є звичайна "каска". Вона має невисоку ціну, але захищає лише верхню частину голови. Якщо вам потрібен дійсно надійний захист, рекомендується вибрати мотошолом відкритого типу (3/4), який також закриває потилицю та скроні.
Для могутнього моторолера (від 150 куб.см) або мотоцикла: власники двоколісних транспортних засобів середньої потужності зазвичай обирають більш надійні шоломи, такі як модулярні або інтегральні. Модулярний шолом є особливо зручним, оскільки він має відкидний захист підборіддя, що дозволяє водієві пити або перекусити, не знімаючи екіпіровку. Інтегральні шоломи відрізняються високим рівнем захисту та хорошою аеродинамікою.
Для квадроциклів: їзда по бездоріжжю потребує додаткових заходів захисту. Якщо ви думаєте, який мотошолом вибрати для бездоріжжя, рекомендується обирати інтегральний або кросовий тип екіпіровки.
Для екстремальних умов та гонок: кросові шоломи - це вершина інженерної думки. Вони забезпечують максимальний захист голови райдера, включаючи потилицю, скроні, підборіддя та очі, і мають продуману систему вентиляції, що особливо важливо при активній їзді. Подібне спорядження ідеально підходить для ралі, гонок по бездоріжжю, їзди по горах та екстремальних пригод.
Вибір мотошолома повинен залежати від вашої специфічної потреби та стилю їзди. Пам'ятайте, що безпека завжди на першому місці, тому обирайте екіпіровку, яка забезпечить максимальний захист під час мотоциклетних маневрів.
КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ШОЛОМУ ДЛЯ МОТОЦИКЛУ, МОПЕДУ АБО КВАДРОЦИКЛУ
Щоб правильно підібрати справжнє екіпірування, райдер повинен враховувати не тільки тип шолому, але й інші важливі характеристики. Один з найважливіших аспектів - матеріал "шкарлупи" (зовнішньої оболонки) шолому. Для бюджетного варіанта можна вибрати спорядження з термопластику. Однак шоломи з ABS-пластику коштують недорого, але їх міцність і вага залишають бажати кращого. Такі шоломи з термопластику рекомендується використовувати тільки для власників малокубатурної мототехніки.
Коли ви вирішуєте, який шолом краще для мотоцикла, рекомендується обрати виріб з карбону або комбінованих матеріалів, таких як вуглетканина, кевлар або склотканина. Хоча ці шоломи коштують дорожче в 1,5-2 рази, їх надійність і легка вага компенсують цей недолік.
Інші важливі характеристики для вибору шолому:
Вага екіпіровки: важливо враховувати масу шолому, оскільки чим він легший, тим зручніше для водія. Зайві 400-500 г можуть створювати додаткове навантаження на шийний відділ.
Тип візора: для денних поїздок можна вибрати тоноване скло, але для їзди вночі краще мати шолом з прозорим візором або з антифогом для запобігання запотіванню.
Вентиляційні канали: шолом повинен мати канали біля візора, на голові та передній частині для забезпечення оптимальної вентиляції, що особливо важливо при активній їзді та в спекотну погоду.
Тип застібки: для повсякденного використання можна обрати систему Double-D, а для спорту - більш надійну застібку D-Ring.
При виборі мотошолому важливо враховувати ваші потреби та стиль їзди. Безпека завжди має бути на першому місці, тому вибирайте екіпіровку, яка забезпечить найвищий рівень захисту під час мотоциклетних поїздок.
Ви абсолютно праві, мотоекіпіровка є індивідуальним захистом, і від придбання б/в екіпіровки краще відмовитися. Всередині шолома, який був у вжитку, та на його комплектуючих можуть залишатися частинки шкіри попереднього власника, різні бактерії та мікроорганізми, що створює нездорові умови для нового власника.
Навіть якщо спорядження було ретельно очищено, залишається питання про його надійність. Купуючи б/в шолом, покупець не може знати, як саме він був експлуатований, і чи зазнавав він навантажень або пошкоджень. В разі аварії на шоломі можуть з'явитися невидимі мікротріщини, які знижують його міцність та можуть погіршити захист при наступних випробуваннях.
Тому досвідчені водії і фахівці рекомендують відмовлятися від б/в екіпіровки та замінювати шоломи після аварій або раз на 2-2,5 роки, навіть якщо він не був підданий значним навантаженням. Безпека завжди має бути на першому місці, тому не варто ризикувати своїм здоров'ям, вибираючи спорядження, яке могло бути у вжитку та має невідому історію.
Ви абсолютно праві, розмір мотоекіпіровки є одним з ключових критеріїв при виборі шолому. І дійсно, розмірні сітки виробників можуть відрізнятися, що ускладнює процес вибору. Але з вашою допомогою якраз можна узагальнити розміри декількох компаній і отримати загальну картину, яку ви навели:
Якщо вам складно точно виміряти обхват голови, то краще звернутися за допомогою до консультантів компанії. Вони допоможуть вам правильно підібрати розмір мотошолому, що гарантує комфорт та безпеку під час мотоциклетних поїздок. Правильний розмір шолому допоможе забезпечити належну посадку на голові і максимальний рівень захисту в разі можливих аварій. Необхідно враховувати, що недостатній або занадто великий шолом може не забезпечити належного захисту та викликати дискомфорт під час їзди.
Передзвоніть мені
Ми обов'язково зв'яжеться з Вами по телефону, який ви вкажете
Дякую!
Ми зв'яжемося з Вами протягом 15 хвилин.